{verbális kegyetlenségeim tárlata}

{lets kill ourselves} and don't be international

Wednesday, May 11, 2005

Emlékezet rulez

{Fasza. Szeretem azt, mikor elfelejtek vmit, de aztán mégis eszembe jut, és pont mikor megtenném, és ott vagyok a célban, akkor teljesen kimegy a fejemből, hogy meg is kéne tenni azt, nemcsak elgondolni, és aztán csak később jövök rá, hogy mégse tettem meg. Ma reggel is, az ajtó előtt állva eszembe jutott, hogy kéne vinnem kulcsot, visszamentem érte, de mielőtt fölvettem volna az asztalról (fejembe van a kép amint nyújtom a kezem érte), valami elterelte a figyelmemet, és aztán nyugodt szívvel távoztam az ajtón, azzal a tudattal, hogy elraktam a kulcsom. Később, már csak a suliban jutott eszembe megint a dolog, és akkor vettem észre, hogy nincs nálam a kulcsom. Egyébként elég filmes utalásos dolog volt, mikor az egyik to-s nő ment ki mellettem az isiből, azt mondogatta az nitrogén és oxigén elegynek, hogy a fia kizárta magát otthonról, és ezért kell hazamennie. I love occult fucking. (Bár ez most nem kapcsolódik ide, de fontos a nemzetközi olvasóközönségemnek, hogy ők is értsenek valamit a postból.)}

0 Comments:

Post a Comment

<< Home