{verbális kegyetlenségeim tárlata}

{lets kill ourselves} and don't be international

Wednesday, February 08, 2006

Szerelés

{Végre. Ma nagy nehezen újra összeraktam a bringám. Volt ugyebár a tengelyelhajlás, azt megcsinálták boltban. Most pedig fogtam magam, és a hajtáslánc összes olajos részét lemostam és letöröltem. Ehhez azonban előtte szét kellett szednem. Tiszta olajsár volt már mindegyik. A lánc összerakása volt a legnehezebb. Mert persze nekem azt is szét kellett szednem. De most legalább tiszta. Ja és persze hogy a lehető legbénább módon kellett összeraknom a láncot, hogy biztos ne essen kézre, hanem valami idióta, kicsavarodott mozdulattal tudjam csak megcsinálni. De mostmár legalább büszke vagyok magamra. Ja és a Vár Kerékpárban nagyon jófejek az eladók és a szerelők. Mondtam, hogy szeretném szétbontani a láncom, és erre rögtön megmutatta a szerelő, hogy hogyan kell, meg adott egy rossz láncdarabot is, hogy azon gyakoroljak. És az, aki renszeresen rak össze és szed szét láncot, az kurvaerős.}

0 Comments:

Post a Comment

<< Home