{verbális kegyetlenségeim tárlata}

{lets kill ourselves} and don't be international

Monday, June 13, 2005

Városom

{Hát hogy is mondjam. Suicider úr blogja adta a lökést, mikor megláttam ezt a linket az oldalán. Én ismerem ezeket az embereket, sőt pár képen rajta is vagyok, de csak véletlenül. Nem ismerem az illetőt, aki fényképezett. megyek felkötöm magam. :( Nem tudom más városokba is így van-e, de ennyi szánalmas arcot nem találtam máshol, mint nálunk. És ez főleg a drágalátos rocker-közösségre igaz. A többieket nem ismerem. Senki nem rendelkezik értelmes izléssel, az Ossian, Pokolgép, Iron Maiden és más efféle power és heavy faszságokon senki nem jutott túl. Mindenkire az általános keménység a jellemző. Minden este cél a részeg állapot elérése, és a korábbi részeg sztorik mesélése, mert az rock. Bizonyára Paksi Endre volt az óvónénijük az oviban. Komolyan mondom ennyi szararcot. Igazából meg se tudom fogalmazni rendesen, miért nem szeretem az ilyen arcokat. Egyszerűen csak nézem a képeket, és elcsodálkozom azon, hogy vannak olyan emberek, akik úgyérzik, hogy jóarcok, mert ilyen remek képeket csináltak. Ilyen emberek ismerete után senki ne csodálkozzon azon, hogy kapásból lenézem azokat, akiken vmi heavypowerszarmetál zenekar pólója/pulóvere van, és hosszú a haja. A gecis gitárszólóikkal meg elmehetnek a kurvaanyukba. Még kép. I hate the fiatalság at home. Ilyenkor úgyérzem, nincs helyem a földön. Meg akarok halni. hüp-hüp :'(}

0 Comments:

Post a Comment

<< Home