{verbális kegyetlenségeim tárlata}

{lets kill ourselves} and don't be international

Wednesday, July 06, 2005

John Garcia

{Fura dolog ez. Amióta megismerkedtem a Kyuss-sal, azóta szinte teljesen megbabonázott. És többnyire a stílus is, amit képvisel és létrehozott. Nem vagyok túl tájékozott stoner körökben, csak pár zenekart ismerek, de azokat szeretem nagyon. Ahogy így hallgatgattam ilyen muzsikákat, azt vettem észre, hogy nekem igazából azok a bandák tetszenek nagyon, amikben John Garcia az énekes. Valahogy egyedül az ő hangja adja meg nekem azt az élményt, amit én stonernek nevezek, a saját értelmezésem szerint. Valahogy azok a zenekarok tetszenek a legjobban, amikben ő az énekes. Gondolok itt az Unida-ra, a Hermano-ra, és a Kyuss-ra. Két dolog miatt is fura ez nekem. Először is azért, mert azokban a bandákban, amikben ő az énekes, nemcsak ő remek, hanem a zene többi része is nagyon bejövős. Nem tudom Garcia-nak mekkora befolyása van a többi hangszerre, de valahogy mindig jobban tetszenek a hangszeres témák is az ö részvételével készült albumokon. Másodsorban azért, mert bár sosem figyelek nagyon a szövegre, mert a hatás a lényeges számomra, és az érzés amit átad, nagyon szeretem Garcia hangját, és ahogy használja. Sosem túl gyors, hanem kicsit nyúlós, süppedős, lebegős, mint a zene.}

0 Comments:

Post a Comment

<< Home