{verbális kegyetlenségeim tárlata}

{lets kill ourselves} and don't be international

Wednesday, May 10, 2006

Új kormány

{Szóval az úgy történt, hogy gyakoroltam az alagút fölött, és már készültem hazamenni. Nem igazán ment délután a pedalkick, nem bírtam megmaradni hátsón. Gondoltam még egyszer utoljára megpróbálom, aztán megyek. Nekikészültem rendesen, koncentráltam, elképzeltem a mozdulatsort, aztán mikor rántom fel hátsókerékre, egy reccsenés, és a kormány egyik fele a kezemben maradt.

I broke it

Eléggé meglepődtem, de azért kicsit örültem is, mert ez is igazolta, hogy milyen keményen gyakorolok. Érdekes volt a hazaút, néztek rendesen, Lánchídtól a Deákig toltam a bringát, és nem mindennap megy el az ember mellet egy félkormányos bringás.

Tehát elmentem vásárolni új kormányt. Persze piros kellett, hiszen csak így megy a piros felnimhez. Egyébként is az az új koncepció, hogy piros-fekete lesz a bringa. Már az összes alkatrész ki van nézve, csak a pénz hiányzik. Így tettem szert egy 74cm széles piros Try-All kormányra.

Old and new

Ha nem mozdítottam volna be a kamerát, akkor látszana is, hogy azért volt egy kis változtatás az elmúlt másfél évben. Az új sokkal szebb :).

A kormánycserében a legnehezebb a markolatok leszedése volt. Komolyan megfordult többször is a fejemben, hogy hagyom az egészet a picsába, és egyszerűen levágom a francba a markolatokat, és veszek helyette újat. De végül a nyers erő győzedelmeskedett az elme felett. Minimalista lelkemre hallgatva lekerült a váltókar is. Így lett ilyen szép.}

With grips

0 Comments:

Post a Comment

<< Home