{verbális kegyetlenségeim tárlata}

{lets kill ourselves} and don't be international

Wednesday, May 24, 2006

Kedvenc klippem

{Megtaláltam a kedvenc klippemet. Ez itten az:

Egyszerűen tökéletes. Ahogy a srác (aki tudja a nevét az szóljon, semmit nem találtam róla) dobol, azzal az átéléssel, az valami hihetetlen számomra. Az élete múlna rajta, úgy. A szenvedés, a kín, az áldozatok. És minden pergőre célkeresztet!

Ehhez még hozzátartozik, hogy igazából én a dobosokat szeretem nézni játék közben a leginkább, amellett, hogy nem az a kedvenc hangszerem. Egyszerűen ahogy üti a dobokat, a cineket, a düh, az fantasztikus. Szerintem végtelen ideig el tudnám nézni, ahogy valamelyik kedvelt zenekarom dobosa zenél. Ezért szeretem az olyan videoklipeket, ahol mutatják a dobos játékát.

Ja és az Arctic Monkeys is kurvajó.}

0 Comments:

Post a Comment

<< Home